zaterdag 29 september 2012

Op school voel ik me zo...


Deze week werkten we met "De doos vol gevoelens". Hoe voelt het kindje zich? We stoppen de kaarten in de juiste dozen.

Ik kijk, ik denk... en ik steek het in de juiste doos!

TEAMWORK!
Jij ook eens proberen juf?
We prikken de gezichtjes uit...
Even gek doen :)
En we schilderen ons gezicht met vingerverf.
Lars concentreert zich heel erg goed!
We leren het nieuwe spelletje flip flap flop: zoek hetzelfde gezicht!
We spelen ook een spel in de zaal: draaien aan de wijzer en kijken waar we ons geblinddoekt vriendje naartoe moeten begeleiden.
Gevonden!
Vertrouwen hebben en goed luisteren naar elkaar.
Baziel moest in een doos gaan staan... en het is gelukt!!!
Stond ik hierin????

Onze klas...

was deze week BOOS,
af en toe VERDRIETIG,
ook wel eens BANG,
maar meestal SUPERBLIJ!!!!!
Deze week leerden we ook een nieuw liedje, dit ging als volgt:
Het is een mopper mopper mopper mopper mopperdag
en af en toe eens lekker mopperen dat mag,
en je kijkt boos in het rond,
en je stampt hard op de grond!
Het is een mopper mopper mopper mopper mopperdag 
en af en toe eens lekker mopperen dat mag,
maar dat gaat alweer voorbij,
dan is iedereen weer blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.